Domaćica: Organlook prirodna kozmetika

Organlook je nastao u inat brzom načinu života i onima koji kažu da se u BiH ne može uspjeti i napraviti dobra priča, kažu vlasnici sve poznatijeg domaćeg brenda mladi bračni par Lejla i Jasminko Sofo. Odnedavno se jedan od njihovih proizvoda nalazi i na policama dm drogerie markt Bosna i Hercegovina kao dio inicijative Startajmo {ZAJEDNO}.

Kako je nastala ideja da našoj dnevnoj beauty rutini pridružite prirodne domaće proizvode za njegu lica i tijela? 

Krenuli smo sa izradom proizvoda koji su bili alternativa najštetnijim komercijalnim proizvodima i vodili smo se time da želimo sebi, ali i drugima pružiti mogućnost izbora zdrave kozmetike tamo gdje je do tada nije bilo. Upravo na taj način su i nastajali naši prvi proizvodi. Vremenom se veliki dio proizvoda razvio iz komunikacije sa našim kupcima i njihove potrebe za zdravom alternativom kozmetici koju su oni do tada koristili. 

Svi proizvodi su handmade. Koliko je to zahtjevan proces?

Ručno proizvoditi je jako zahtjevan i težak posao koji uzima jako puno vremena. Svaki dio procesa zahtjeva potpunu pažnju i skoncentrisanost na proces proizvodnje kako bi proizvod u konačnici bio kvalitetan i kako se ne bi desile neke greške. Osim ovoga ručno proizvoditi prirodnu kozmetiku ne može bilo ko jer je to ipak jako slično radu u nekoj laboratoriji gdje morate imati educirane i stručne osobe da rade taj posao. Iako je zahtjevno i teško taj posao ima i posebnu čar da kada napravite neki proizvod budete ponosni što ste dio toga i što su baš vaši prsti umiješani u tu lijepu priču. 


Cijena vaših proizvoda demantuje sve one koji od prirodne kozmetike odustaju jer misle da je preskupa?

Drago nam je da tako mislite jer se već godinama susrećemo s komentarima kako su nam proizvodi (pre)skupi. Realna cijena naših proizvoda bi trebala biti veća, ali nažalost mi smo morali spustiti cijene naših proizvoda kako bismo ih učinili što pristupačnijim na našem tržištu. Kupovna moć ljudi u BiH je dosta niža tako da ni tržište još uvijek nije spremno da izdvaja mnogo novca na prirodnu kozmetiku te se i tako snižene cijene naših proizvoda uglavnom čine previsoke ljudima. Ono što je važno napomenuti jeste da su naši proizvodi koji se ručno rade i prave se od potpuno prirodnih i gdje je god moguće organskih sastojaka a sve to diže cijenu izrade. Nažalost naše tržište je malo i nije ni razvijeno u ovoj branši tako da je jako teško doći do sirovina za izradu naših proizvoda uopće a pogotovo onih koje su kvalitetne. Sve su to faktori koji utiču da cijena mora biti veća od sintetskih proizvoda. Ono čemu mi težimo još od našeg početka jeste da učinimo prirodne proizvode što prihvatljivijim što većem broju ljudi i nadamo se da će se to prije ili kasnije prepoznati.

Koje su prednosti prirodne kozmetike?

Prednosti korištenja prirodne kozmetike su jako velike. Prva i osnovna stvar je što koristimo sastojke bliske našoj koži i organizmu pa ih naše tijelo lakše i brže prihvata i pozitivno odgovara na njihovo prisustvo. Dalje koža se ne može zasititi korištenjem prirodnih proizvoda jer ti proizvodi odgovaraju našoj koži i ona ih maksimalno iskorištava. Prirodna kozmetika ne začeplja pore i omogućava našoj koži da diše. U izradi prirodne kozmetike koriste se najkvalitetnija biljna ulja, cvjetne vodice, biljni ekstrakti i eterična ulja kao mirisi a ne koriste se bilo kakve sintetske komponente koje mogu dovesti do brojnih alergija i iritacija kože. Koristi su zaista mnogobrojne a to možda najbolje ilustruje naša glavna vodilja u radu,  a to je da prirodnu kozmetiku “možete jesti” obzirom da su svi sastojci prirodnog porijekla. S toga je naš savjet svim korisnicima kozmetike općenito: Ukoliko nešto ne možete pojesti onda to nemojte nanositi ni na vašu kožu. 

Paleta vaših proizvoda je već velika. Šta izdvajate?

Trenutno imamo preko 70 proizvoda i svaki je na svoj način poseban. Ali ono što bih izdvojila je svakako naš prirodni dezodorans Deolook, kolekcija za njegu lica Facelook, kolekcija za njegu beba Babylook te Bodylook kolekcija za njegu cijelog tijela.

Šta je must have za ovo proljeće?

S obzirom da izlazimo iz zime i koža nakon zime je dosta dehidrirana i umorna potrebno joj je osvježenje i malo više njege kako bismo zablistali u sunčanim danima, preporučujem Facelook kolekciju za njegu kože lica. Maska sa zelenom glinom da nahrani kožu prirodnim mineralima, krema za lice izrađena prema vašem tipu kože i svakako Essential water koji vraća koži potrebnu hidrataciju. 


Dio ste inicijative Startajmo {ZAJEDNO} kojom je kompanija dm drogerie markt Bosna i Hercegovina omogućila domaćim proizvodima da se nađu na njihovim policama. Koliko vam je ova vrsta podrške bila vjetar u leđa?

Podrška koju nam je dm pružio kroz ovu incijativu je zaista ogromna i jako smo sretni da je kompanija dm prepoznala naš potencijal i izabrali nas kao jednog od 10 proizvođača koji su svoj proizvod predstavili na policama dm-a. Sa dm-om smo naučili mnogo toga a možda najvrjednije je to što smo vidjeli šta je sve potrebno da bi neki proizvod došao do polica velikog marketa i samim time da bude što pristupačniji kupcima. Cijeli tim ljudi iz dm-a zaista ulaže veliki trud i rade dosta na marktingu kako bi promovirali nas nove proizvođače i približili nas krajnjim korisnicima. Biti dio ove incijative je za nas jako vrijedno i sigurno da će znanje i iskustvo stečeno kroz ovaj projekat sa dm-om mnogo značiti za naš dalji rad, a samim time će korist osjetiti i naše stalne mušterije.

Koji vaš proizvod možemo naći na njihovim policama? 

U dm-u se sada može kupiti naš Deolook prirodni dezodorans u kremi. Princip djelovanja prirodnog dezodoransa jeste da se normalno znojite ali se neugodan miris znoja ne osjeti zbog prisustva sode bikarbone koja neutrališe neugodne mirise. Svi bismo trebali znati kako je važno za naše zdravlje da ne spriječavamo znojenje jer je to prirodni mehanizam kojim se naše tijelo oslobađa viška toplote a mnogi dezodoransi na tržištu upravo to sprječavaju. Postoji mnogo kontroverzi oko korištenja antiperspiranasa tako da smo baš zbog toga odlučili napraviti prirodni dezodorans kao alternativu štetnim komercijalnim dezodoransima. Deolook u dm-u možete pronaci u 3 mirisa: Menta i limun, verbena te lavanda i geranij. 

Koliko je ljubavi i truda potrebno da se mali porodični biznis pretvori u prepoznatljiv brend? 

Potrebno je jako puno truda i vremena da se to napravi. Puno odricanja, neprospavanih noći i radnih vikenda. Ali kada radite ono što volite i uživate u vašem poslu onda se to sve nekako lakše podnese I izdrži. Svakako kada vidite rezultat i kada osjetite podršku od ljudi koji koriste vaše proizvode onda sreća bude još veća i želite raditi još više i još bolje. Sretni smo da smo dio pozitivih promjena u našem društvu i da je to na svu sreću sve više prepoznato